Administratie files

Reconstructieverzekering

Uw bedrijf uitstekend verzekerd voor het herstellen van uw administratie na een calamiteit. Scherpe premie en deskundige begeleiding.

Vraag offerte aan

Reconstructieverzekering helpt uw administratie er weer bovenop

U moet er niet aan denken dat uw administratie verloren gaat. Niet alleen uw klantinformatie, maar ook projectadministraties en financiële gegevens zoals openstaande facturen bent u kwijt. Op zo'n moment is het prettig om terug te kunnen vallen op uw reconstructieverzekering.

Als u niet over een actuele back up beschikt, kunnen de bedragen die u moet betalen om al uw gegevens te achterhalen fors oplopen. De reconstructiekosten verzekering vergoedt alle kosten die u moet maken om na een calamiteit uw administratieve bedrijfsgegevens te herstellen.

Reconstructieverzekering

Niet alleen uw papieren administratie is verzekerd met de reconstructieverzekering, ook de software die u gebruikt voor uw administratieve processen, de feitelijke computerbestanden en gegevens die op andere dragers zoals dvd's staan, vallen onder de dekking.

Voordelen van de reconstructieverzekering

  • Dekking van de reconstructiekosten van uw bedrijfsadministratie.
  • Ook software en digitale informatiedragers zijn verzekerd.
  • Scherpe premie en uitstekende voorwaarden.
  • Extra: neem uw reconstructieverzekering op in het totaalpakket bedrijfsverzekeringen en profiteer van extra premievoordeel.

Vragen over uw reconstructieverzekering? Mail ons of bel voor persoonlijk advies: (050) 526 3628.

Bundel uw bedrijfsverzekeringen

Uw reconstructieverzekering kunt u opnemen in ons flexibele pakket bedrijfsverzekeringen. Dit levert u extra premiekorting op en alle polissen sluiten naadloos op elkaar aan.

Meer informatie

Meer informatie over de wijze waarop wij u van dienst zijn en de kosten van onze dienstverlening kunt u lezen in onze vergelijkingskaarten.

Stel ons gerust uw vraag